malin gästbloggar ;)

hejsan, malin här då ;) .. ehm jag ska ju typ sova hos amanda, och jag typ gästbloggar hos henne då ..
Hon snackar med sin pojkvän philip i telefon & dom snackar om hans mamma ? -.-
Haha, man bah : öhm okej ? Haha, men ja .. Jag mötte faktiskt amanda i trångsund centrum när jag var där med några, eller ja hon kom bakom mig och sa : MAALIN! ;D  haha, aa och sen så frågade jag ifall jag kunde sova hos henne, och självklart fick jag det (a) Ehm, pappa kom och hämtade upp mig och amanda, fast först körde han hem adam också .. eftersom att dom bor ju typ på samma ställe . Fast innan vi åkte hem drog vi in på marytime och köpte non stop & nacho cheese , yummi ! Men nu ska jag typ lägga in en asfin bild på amanda , som självaste jag gjorde för en stund sen (a) .. 



visst är hon den finaste på hela jorden ? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0