Må bra eller dåligt..?

Hej nu sitter jag hemma hos Vendela och vi sitter vid datorn..
Men jag har pratat mer och mer med han jag gillar och allt är bara fuckt up hela tiden..?
Jag mår inte så bra..
Du säger att du älskar mig, men bevisar du det någongång..?
NEJ! Jag får det inte bekräftat från dig!
Jag mår skit av att du inte kan säga det face to face..
Jag älskar dig tror jag?
Jag mår hellre dåligt med dig än bra utan dig!?
Men jag och Bricko ska försöka komma på någon film som vi kan se på men vi har ingen aning om vilken ? :) 
Och ska jag ta hål i läppen ( över läppen ) ?
Om det blir så att jag gör det blir det om en månad typ :)
Och KLUBBERIET  när ska nästa fest vara lixom längtaaaar som fan!!
Ska sälja biljetter dit och kanske jobba men får veta mer om det senare!
Ne nu ska vi gå och äta frukost och ladda ner en film.
puss Amanda


Kommentarer
Postat av: tessan ♥'

Är igång med min blogg igen :D kom in och kolla vet jag :D <3

2010-01-24 @ 21:22:01
URL: http://lilltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0