09/09-10 Torsdag !

Hej hello :)
Jag måste erkänna en sak!!
Jag gillar en kille typ ganska mycket..
Han är så sjukt fin på insidan och utsidan!
Jag vet inte vad jag ska göra... blir så konstig när jag är nära honom..
Aja idag började jag att äta p.piller det har inte hänt några förändringar än så länge ;)
Ska äta dom i tre månader sen får vi se vad som händer jag vill helst ha p.stav och det ska jag också få sen, måste först kolla att min kropp kan ta emot hormonerna :)
Jag har varit hemma idag också fast idag gjorde jag nytta ;)
Jag städade mitt rum och fixade disken :)

Inte så mycket men lite..
Det är deprimerande att inte veta vad man ska göra ibland..
Jaja nu ska jag inte tänka på det nu ska jag förtsätta skriva på en låt :)

Xoxo Pandi



En liten låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0