We'er like different stars !

Hej hej :)
Idag har jag varit hemma hela dan, jag kände att jag behövde en slapp dag har redan blivit skoltrött ''/
Men jag måste kämpa på...
Lite senare på dagen var jag med Emma i stan och köpte mig själv en tungpercing :D
SKIT AWESOME.. bara en vecka kvar till att jag tar hål i tungan :)
Jag undrar om det bara är jag som verkligen längtar tillbacka till när man va liten och killar inte var något problem och det va dagis som gällde..
Lekte dag in och dag ut, fick en kram om man hade gjort något bra!
Nu förtiden är det bara en klapp på axeln och ett mummlande som låter lite som bra.
Kärlek är så komplicerat just nu för min del ''/
Har lixom varit singel i ett år och några dagar nu JÄTTE tråkigt!
För två år sen träffade jag Erik min första kärlek..
Jag va så dum så att jag gjorde slut med honom för en annan kille och det ångrade jag precis direkt efter jag gjort det.. Jag försökte få honom tillbacka men har försökt helt i onödan..
Han har gjort klart för sig att det aldrig kan bli vi två igen..  SYND ''/ 
Jag har gått vidare men ens första kärlek är ju speciell, vad ska man göra nu då?
Det är bara att vänta på sin riddare att ska komma och rädda mig.. (DET KOMMER TA TID) !!
Om ett år ska jag söka till Idol hoppas jag :)
Ska försöka iaf.. DON'T GIVE UP!
Just nu sitter jag och pratar med Hedda som precis gick på sin buss mot Huddinge från Skogås centrum och så sitter jag och knarkar jag den här låten

Nu ska jag sluta skriva för idag.. xoxo Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0